stitek
stitek Dozorce: Jsi křivej jak skolióza
Bellick: Mě aspoň nechytili.

Prison Break | Útěk z vězení

Návrat idiotů

idiotNastal dlouho očekávaný den, vysílání prvního a druhého dílu, všichni natěšení, my také, díl se odvysílal, vy jste si ho mohli stáhnout. Už stačí jen sosnout titulky, ale ouha. Web nejde? Co to zas ten Kalimero dělá a proč zas ta Savana nejede? To jsou takoví trotli. OMG!!!

Čtěte prosím všichni. Místo návratu fanoušků nastal návrat IDIOTŮ.


Takto nějak mohly vypadat vaše aktuální pocity předešlého večera. A jaké jsou moje pocity? (Teď nemluvím ke všem, nevinní ať prominou moji mluvu.) Že jste banda dementů. Víte, proč stránky přestaly běžet? Ne proto, že bych já něco pokazil, nebo že by savana nezvládla o něco větší zatížení (jak psal jeden člověk), ale proto, že 400 pubertálních maniaků sedí u PC, koukaj na stav titulků 98% a dokola mačkaj F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5. Každou sekundu, bez přestávky. Některé zachvátila panická hrůza, jiní poprvé prožili orgasmus, a zbylí pokračují doteď. Tito dementi (nejde použít jiné slovo – leda horší;) mají v hlavě tak nasráno, že prostě každá sekunda, o kterou budou mít titulky později, je asi zabije, nebo fakt nevím. Všem těmto cca 400 duševně labilním jedincům vzkazuji jediné – nechte si vyšetřit hlavu!!!

Chápu, že se na PB těšíte, kdo ne, ale kurňa tak snad máte rozum, abyste znali určité hranice! Zároveň se omlouvám všem, kteří takto refreshovali jinak jsou normální správní lidé. Nemám nic proti vám, ale konkrétně tato vaše akce byla vážně na povážeou.
Ponaučení? Až se příště bude pracovat na titulcích, oděláme procenta, abyste nemohli slintat nad každým procentem.

Berte prosím zřetel na zatížení serveru a kukněte se na titulky jednou za 15 minut – vždyť vám nic neuteče. Škodíte sami sobě i ostatním.

03.09.2008 01:43 | Autor: Kalimero
Zdroj: Redakce | Korektor: Macinka

Komentáře vězňů k článku

Příspěvky mohou přidávat pouze vězní, kteří opustili celu

#173 -- t-kon
Respekt: Wanted
Napsal: 23.09.2008 18:23

ja souhlasim s kalimerem neni normalni abz furt nekdo dokola refreshoval tento web tech 400 pubertalnich jedincu jsou fakt hovada a dementi

delitko
#172 -- Kalimero
Respekt: Ředitel věznice
Napsal: 14.09.2008 14:18

u projektu 1013 je jich myslím kolem 700. kdesi v čtvrtině jsem to asi přestal číst, takže sem se teho celkem lekl :)

delitko
#171 -- Black cloud
Respekt: Wanted
Napsal: 13.09.2008 02:10

Já tady k tomu už nechci nic říct a snad ani nikdo další, jen se mi zdá, že 171 komentářů k žádný novince ještě nebylo,
tak jsem chtěl dát ten poslední... TEČKA.

delitko
#170 -- Kalimero
Respekt: Ředitel věznice
Napsal: 09.09.2008 19:40

netmaster: moc jsem to nepochopil. podle čeho by se rozhodlo, zda daného uživatele přesměruju? To bych musel logovat přístupy a při každém refresh je vyhodnotit a to by bylo ve výslekdu ještě náročnější. Nyní je na stránce jeden select. Dneska sem tu nebyl a neviděl esli to chvilkikama padalo ale očividně to jede, tak doufám že se nedělo nic nenadálého.

delitko
#169 -- Peddi
Respekt: Wanted
Napsal: 08.09.2008 21:24

Tak jako to mě teda ani nenapadlo, že někdo tak debilní může být - beztak si zapnul autorefresh na 5s a čuměl jak kkt.

delitko
#168 -- netmaster
Respekt: Wanted
Napsal: 08.09.2008 21:16

To redakce: Zdravim, omlouvam jestli navrhnu neco co uz udelal nekdo prede mnou, ale cist celou diskuzi nehodlam. Jako prevence proti takovemu jednani (F5) byva pouzit automaticke odmitani/presmerovavani uzivatelu na libovolne dlouhou dobu. Pro programatora by to nemel byt problem napsat behem par desitek minut. Pro vsechny normalni lidi by se tim nic nemenilo, muzou zustat procenta a treba bych je doplnil i o kratke komentare prekladatelu a ti nedockavci by si to alespon uvedomili. Represe je v tomto ohledu asi jedine vhodne reseni.

delitko
#167 -- Tadoch
Respekt: Wanted
Napsal: 08.09.2008 20:21

to kalimero: promin, spatne se vyjadruju, tim "drive" jsem myslel o 4 radky ve clanku vyse.<br />a jinak, doufam ze se nenechas rozhodit a budes na teto strance pracovat minimalne tak, jak jsi pracoval doposud. uz jsem zazil na jinych strankach, ze nekdo na necem pracoval, 90% lidi se jeho prace naprosto zamlouvala, a tech 10% nespokojenych jenom kritizovalo nebo praci kazilo (tim mam na myslim jedoho inteligenta, ktery se nekdy ze zacatku teto debaty ke klikani sice priznal, ale neomluvil se a jen zehnal internetove anonymite) a ten clovek se na to proste vysral. doufam ze se tohle nebude tykat p-b.cz. je to tu bezva, rad sem chodim, peace out

delitko
#166 -- TheBoxer
Respekt: Wanted
Napsal: 07.09.2008 21:22

Nejsem si zcela jistej, ale suvka "hovado" a "dement" sou na urovni co se tyce sprostosti nekde uplne u zeme. Nekomu mozna muzou pripadat urazlivy, ale jestli dokazou urazit vicz nez "curak", "pica", a dalsi, ktery vsichni znaji (proto je ani nehvezdickuju) tak to je docela chudy ;) btw. jestli opravdu dokaze 400 lidi v jeden den, behem par minut netrpelive az posedle sedet pred obrazovkou a dokola mackat F5, neli si pro tom este druhou rukou delat neco jinyho pod stolem protoze kazdy procento vzrusuje, tak se snad ani lip nez "dementi" nazvat nedaj. muj nazor, ted me klidne zkritizujte, nebo zadupejte ;)

delitko
#165 -- Kalimero
Respekt: Ředitel věznice
Napsal: 07.09.2008 20:27

sonnak: respektovat bys měl, souhlasit nemusíš :)
chápu že ne všichni to dělali s cílem server shodit,ale normální člověk to neudělá, ba ho to dokonce ani nenapadne. Proto jsem psal že je neoznačuju za kopletní dementy, ale pouze v tomto ohledu. A pokud někdo zjistil, že byl součástí přetížení a příště už to neudělá,tak jsme v pohodě. Vždyť i já sem určitě někdy udělal nějaké dementní věci a v tu chvíli jsem prostě dement byl. Důležité je se z toho poučit a nedělat to zas. Což se bojím že většina nepochopí.

Grande: to je možné, pro mě je dement a hovado mnohem mírnější. Za hovado označím každého, kdo na silnici jezdí jako prase třeba. K**va a p**a nepoůžívám vůbec, protože je to uplně mimo. Takže po mě nemůžeš chtít aby je častoval ku**ami, když to považuji za nepřijatelné, jen proto že pro někoho je to mírnější. Použil jsem taková slova, která jsou dle mě adekvátní. Nemůžu zato, že si to každý vyloží jinak. Co dle tebe mám dělat? Vytvořit stupnici sprostosti, a nadávad "ty nadávka č.8!!!" ? :D Popravdě pokud je pro tebe hovado a dement mnohem sprostší než ty 2 slova, proč jsi je napsal s hvezdičkoku? ;-) Svůj článek jsem dle mě nepřepískl, je to ryze subjektivní věc, tak se stím smiř, že někomu se zdá ok a někomu ne.

Tadoch: 3.tí díl nemůže nijak ovlivnit současný článek. Ten se váže k situaci z minulého týdne a ta situace je pořád stejná. Minulost nezměníš.
Tadochu neměj strach. Článek od doby vydání není nijak měněn. Macinka pouze opravila chyby. Já do něj vůbec nesahal.

delitko
#164 -- Tadoch
Respekt: Wanted
Napsal: 07.09.2008 20:09

mozna uz by bylo zahodno tuhle diskuzi ukoncit a tesit se na treti dil. po nem se uvidi jestli clanek byl 100% opravneny (F5 vraci uder) nebo lehce prestreleny. a jinak: na konci clanku stoji, ze lide kteri si tento cin neuvedomili by se meli zamyslet, a ze tento cin byl na povazenou. to bylo myslim relativne velice slusne sdeleni ze to priste uz nemaji delat. (pokud mi napisete ze drive psal ze jsou dementi vsichni kdo klikali, tak odpovim ze je clanek psan v afektu a takove clanky nekdy smysl nedavaji). tim bych chtel jenom abyste nedavali do jednoho pytle farare a PC maniaka. proste, nema uz smysl plakat nat rozlitym mlikem. muj nazor

delitko
#163 -- Grande
Respekt: Wanted
Napsal: 07.09.2008 16:48

Hele kamarade, pro mě "hovado" nebo "dement" je horší přirovnaní jak p**a nebo ku**a .. je to muj názor a každý si nadávky vykládá jinak .. chapeš to ? Nebo tvoje dokonalé životní zkušenosti ve 22 letech ti říkají neco jineho? :))
Jenom kolem sebe pouštíš hromy a blesky .. alespon trošku uznat, že si to přepísk by bylo na místě .. jak psal sonnak .. někdo si ten čin ani neuvědomil ..

delitko
#162 -- sonnak
Respekt: Wanted
Napsal: 07.09.2008 14:23

V tom případě je to tvůj názor a musím ho respektovat :)

Jen mi přijde, že si neuvědomuješ, že těch 400 lidí chtělo titulky, ne sundat p-b.cz. Jednali neuváženě a účinkem bylo co bylo, ale nebyl to jejich úmysl.

Jinak řešením by bylo umístění titulků na neplacený server s linkem bez bližších informací o stavu dokončení zde.

delitko
#161 -- Kalimero
Respekt: Ředitel věznice
Napsal: 07.09.2008 13:55

Grande: ano mohlo, stejně jako mohlo ještě mnohem hůře.

Sonnak: nebyl to citový výjev. Napsal jsem to s chladnou hlavou,za tím si stojím. "Fanoušci" co by se takto chovali i po tomto článku,tak o ně opravdu NESTOJÍM. Ať sem nechodí. Tyto stránky děláme pro lidi co nám roumí a pro komunitu co má ráda prison break. Takže opravdu - za takové lidi NEJSM VDĚČNÝ.
Ano klidně tam byl farář nebo jeptiška a tento čín co dělali byl hovadský. Jak už jsem psal. Jinak to jsou třeba fajn lidi a já je nijak neodsuzuji celkově. díky tomto činu jsou V TOMTO OHLEDU hovada. (hovado nerovná se vrah jak tu kdosi psal :))

Ano vzpomínám si když jsem web rozjíždel a radost jsem měl při 200 lidech :) Sem rád že si ty doby pamatuješ :) Ale už v té době jsem nechtěl takové čtenáře. Takže je to pořád stejně. Raději budu mít méně normálních čtenařů - pravou komunitu, a tady těch 400 lidísi klidně odpustím. Kdo ví. Někteří si to vezmou k srdci a příště to už neudělají.

Na závěr ještě znovu, k tvé poslední větě - neujel jsem, bylo to záměrně a stojím si zatím.

delitko
#160 -- sonnak
Respekt: Wanted
Napsal: 07.09.2008 13:10

Nečetl jsem předchozí diskuzi, takže zřejmě řeknu již vyřčené.

Kalimero... trochu jsi ujel :) chápu že tě to naštvalo, ale bylo by lepší napsat emocionálně nepodbarvené VYSVĚTLENÍ - a lidi by si to rozhodně vzali k srdci mnohem víc, než tenhle hodně smutný citový výlev. Po tomhle nic neřešícím "článku" tu budeš mít kupu naštvaných fanoušků (za které bys měl být vděčný) tvých stránek, které jsi počestoval "dementy", přičemž většina z nich ani netušila, že by něco podobného svým jednáním mohla způsobit.
Kdyby to bylo naschvál - tak bych takovouhle reakci možná i chápal. Ale tohle bylo moc. Odsoudil jsi 400 lidí mávnutím ruky s tím, že to jsou pubertální hovada, se kterýma se nesrat. Mám takové tušení, že bys byl hodně překvapený, jací lidé měli prst na F5. Určitě byl mezi nima i nějaký ten farář nebo jeptiška ;)

Vzpomeň si, když jste web rozjížděli - u překročení návštěvnosti tuším že 2500 lidí jsi měl radost jako malej. To už je teď ale pryč, že?

Stává se a každý občas ujede. Přeju hodně štěstí do budoucna.

delitko
#159 -- Grande
Respekt: Wanted
Napsal: 07.09.2008 11:04

jasně tak si se obhájil .. pořád si ale myslím, že to mohlo být napsané přijatelnějším způsobem .. už pouze moje věc ..

delitko
#158 -- Kalimero
Respekt: Ředitel věznice
Napsal: 07.09.2008 01:18

Nepíšu dlouhé příspěvky, pouze mám velké písmo :)

delitko
#157 -- Kalimero
Respekt: Ředitel věznice
Napsal: 07.09.2008 01:18

Grande: nehraju si na intouše. To jsi slyšel kde? Popravdě z pár článků tady na netu nemůžeš ani náznakem vidět něco o mé osobě.
Výraz hovado pro vraha nebo zloděje je hodně slabý. Říct vrahovi "chlape ty seš slušný hovado", tak bych už jen čekal poklepání po zádech a souhlasný přikyvování :)
Mimochodem já to nikde pořád neopakuju. Napsal jsem JEDEN článek. Komentáře dole jsou pouze odpovědi.
Věta "s hovadama se nesrat" je moje zkušenost není důvod aby tě pohoršila. Copak se tě týká? Ty dle příspěvku hovado nejsi, tak se nevzrušuj. K tobě nikdo zášť nechová. A pokud tě ta věta teda tak pohoršila, zkusil ses zamyslet nad jejím smyslem? Řekni mi jediný rozumný důvod, proč bych se měl já chovat slušně k člověku, který se nechová slušně vůči mě?
Ty lidi označím za dementy, protože z mého pohledu dementi prostě jsou. Označil jsem je tak jen z důvodu tohoto činu. Jinak jsou to třeba uplně normální lidi. Dalo by se říci, že jsem spíš jejich čin označil za dementní, hold ale v našem kraji se to nebere tak vážně. Spouta nepochopení možná vychází právě z faktu, že každý jsme odjinud. Já jsem popravdě vážně celkem slušný člověk a kdo mě zná to může potvrdit. K lidem co mě ale oprávněně naštvou a kazí mou práci apřidělají mi bez jediného rozumného důvodu navíc práci, tak s těma se prostě nepářu. Žlujte mě za to. Nejsem matka Tereza.

HLAVNĚ SI UVĚDOMTE JEDNU VĚC - KDYBY TO UDĚLALO PÁŘ LIDI...PÁR DESÍTEK :) TAK NEŘEKNU ANI POPEL...ALE 400 LIDÍ. Prostě adekvátní reakce.

Avalanche: já sám neoznačuju svůj článek za skvělý :) proto jsem psal že mě překvali první reakce. On to ani moc článek není. Je to vynadání.
A případ co popisuješ myslím spadá do kategorie "prožili první orgasmus". Takový pár jelikož neměl co dělat (nebyly titulky), tak na to vlítli ;-) Samozřejmě si dělám srandu.

delitko
#156 -- avalanche
Respekt: Wanted
Napsal: 06.09.2008 20:23

Kalimero - zas tak skvělý článek to není,jak ti píšou lidé do mailu... Rozdíl vidím snad jen v tom,že ty máš tady nějaké slovo. Já rozhodně nepatřím mezi ty co by tu klikali,ale napadlo tě podívat se na to z té druhé strany? Příklad - příjdu domu ze školy... kouknu ,že mám stažený díl, znalost angličtiny je nulová (Díky všem ,kteří dělaj na titulkách!) udělám si popcorn,naliju si kolu, sedneš si s holkou k TV/PC koukneš na titulky a vidíš 98%... ty by si čekal 15 minut? :-)))

PS - aby to někdo blbě nepochopil, nemluvím o lidech/dětech co přišli ve 12 ke kompu a čekají až bude PB...

delitko
#155 -- Grande
Respekt: Wanted
Napsal: 06.09.2008 17:49

ale ja si taky myslím, že to jsou hlupáci, ale jde to napsat lepším a přijatelnějším způsobem .. se celou dobu hraje na intouše a pak přijde s takovým slovníkem za který by se nestyděl jakýkoliv ochlasta .. včetně Bohumila Stejskala .. pošli je k šípkům .. ale nepiš dement .. to se pak zařazuješ mezi ty pubertáky co tady píšou blbosti a jsou na samotce ..
.. anebo popřípadě ze sebe nedělej slušnáka a prezentuj se jak si se předvedl v tom članku celou dobu .. ať k tobě ta banda pubertáků dál vzhlíží .. mě si kamo zklamal na celé čáře .. to je hnus velebnosti ..

delitko
#154 -- XuB4nU
Respekt: Wanted
Napsal: 06.09.2008 17:37

#153 -- Grande
Já naopak s článkem plně souhlasím.

delitko
#153 -- Grande
Respekt: Wanted
Napsal: 06.09.2008 14:28

To možná ano .. jsou to hlupaci, ale to mu pořád nedává pravo nekoho přirovnávat i idiotu, hovadu nebo dementu .. s tímto naprosto nesouhlasím ..

delitko
#152 -- Smiky
Respekt: Wanted
Napsal: 06.09.2008 14:26

opravdu tyto lidi nechapu...ja jsem prisel ze skoly oba dily sem mel stazene a divam se na titulky....vidim ze by mely byt cca 15:30....tak se 15:30 mrknu a je tam 15:45...tak se mrknu 15:45 a servr spadl...si rikam co se stalo....dal jsem 1x nebo 2x F5 jestli to nepojede a pak sem to nachal a sel sem na trenink a stahl sem to potom...jinak ti kokoti co to mackali by meli mit zakaz sem chodit ;)

delitko
#151 -- Grande
Respekt: Wanted
Napsal: 06.09.2008 14:19

píšu to i přispěvěk nahoře .. už mě to fakt nastvalo !!
Pořád dokola se tady řeší incident s těma titulkama .. ja u toho nebyl, netěšil jsem se jak ostatní, ale některé názory vedení a naznačení mezi řádky .. mě přijdou už trapný .. připadám si tady jako opravdovej vězen, ale ve špatným slova smyslu ..
Kalimero se hraje na inteligenta a posleze nadává jako nevychované děcko .. byli to hlupaci, beru, ale prece se to tady nebude neustale připomínat ..
Např. věta Kalimera, která mě od rozumného člověka překvapila .. "tvrdá realita mě naučila jedno: s hovadama se nesrat. Tak to je. Chápu že to někoho může pohoršit" .. tak mě to tedy pohoršilo kamaráde .. člověk, který na netu mačká F5 je "hovado"? ja myslel, že hovada jsou lidi, kteří zabijí, týrají nebo kradou .. asi se tedy pletu, protože podle ředitele jsou hovada, idioti nebo v nejhorším případě "dementi" uživatelé kvuli kterým spadlo prison-break.cz .. opravdu zajímavé a na tebe Kalimero to vrhá hodně špatný obraz .. !!!
Stránka je perfektní a moc se mě libí o tom není pochyb .. žadné F5 nemačkám a mačkat nebudu, ale snad jsou i nejaké hranice a v neposlední řadě jsme jen lidi ..

delitko
#150 -- Kalimero
Respekt: Ředitel věznice
Napsal: 06.09.2008 00:24

:D Caite tak to je nekompromisní hláška, kterou vytesáme do kamene
TITULKY BUDOU, AŽ BUDOU, NEBO POZDĚJC!
:) to se mi opravdu líbí

delitko
#149 -- CAIT
Respekt: Wanted
Napsal: 05.09.2008 22:41

Držím Kalimerovi palce v boji s lidskou blbostí a pevné nervy všem do dalšího úterka. Snad těm šílencům dojde, že buď budou titulky až budou, nebo budou ještě pozdějc! Ale důležitý je, že budou, takže kdo si počká...
Děkujeme za ohlasy, jsme rádi, že se vám titulky líbí a už se nemůžeme dočkat příštího dílu... :-)

delitko
1 2 3 4 5...7 Další >
Tvorba webu a redakčního systému - Ondřej -Kalimero- Vašíček | Grafický návrh - Lucian
Všechna práva vyhrazena. Přebírání článků bez předchozího svolení autora je striktně zakázáno.
Tvůrcem seriálu je televize FOX, vlastníky práv na území ČR TV Nova
Blogované AlterEgo
Stránka vygenerována za 0.047s