stitek
stitek Lechero(o SONA): Mysleli si, že se prostě zničíme sami,my ale naopak prosperujeme

Prison Break | Útěk z vězení

Finále Souboje seriálů

ssVčera začalo finále projektu Souboj seriálů, ve kterém mezi sebou soupeří seriál How I met your mother a náš oblíbený seriál Prison Break. Proto nezáhalejte a podpořte váš oblíbený seriál. Finálový souboj končí 24.4.2009 ve 23:59.


14.04.2009 16:20 | Autor: Coudy_no1
Zdroj: www.souboj-serialu.cz | Korektor: Macinka

Komentáře vězňů k článku

Příspěvky mohou přidávat pouze vězní, kteří opustili celu

#75 -- R4ZOR
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 18:07

For pesi66
No vidíš 3.místo himym : 82.místo pb a přece je pb ve finále :). Takže pb nějak nepohoršuj pls.

For Vik1234
Jestli tomu dobře rozumim, tak ti si to upravoval až potom, co to tu bylo, načež já sem odpověděl a ty si to potom změnil? Sry, ale pak sem to už nečet.
Dik za to csfd! Ale tak když má ted i minulý rok kolem 93-94%, tak tim padem ten serial znalo hodně lidí a to, že se minulý rok moc dobře nedopadlo, tak za to může něco jiného.
S tima vstahama máš vcelku pravdu. Neskutečný ty jsou všude :D. I v pb, ale ne v takovém množství jako třeba v himym.

delitko
#74 -- pesi66
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 17:46

Jen tak pro zajímavost HIMYM je na csfd na 3. místě jako nejlepší seriál za to Prison break až na 82. místě

delitko
#73 -- Vik1234
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 17:43

opravovanie myslíš upravovanie?? hej upravoval som príspevky, pretože predtým, než som začal dotyčný príspevok písať, tak som mal veľa toho na srdci, a keď som to dopísal, tak som si uvedomil, že som vlastne nejaké veci zabudol ;)
ak si správne spomínam, tak himym sa posledný rok drží na csfd na 93-94%...
ak narážaš nato, že sa tie percentá vobec nezmenili, tak to je možno tým, že himym je menej rozporuplnejší seriál ako napr. PB a sadne viac ľuďom...
For Darkio
njn Himym je o vzťahoch, ale ktorý seriál nie je však?? :D hlavne ide o to, že to je sitcom a v sitcomoch sa väčšinou riešia vzťahy, vtipné situacie a podobné srandičky :)

delitko
#72 -- Darkio
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 17:25

kdosi tady psal ze by to dopadlo stejne to hlasovani i kdyby hlasovali vsichni fandove PB hele ja se nechci zapojovat do te hadky me je to celkem jedno :D jsem to napsal jen proto ze asi vic lidi bude vedet o serialu ktery byl odvysilan na nove/nove cinema nez o serialu kterej je(co ja vim) jen na netu tak...a to ze se z PB stala "komercna sracka" neni pravda akorat se nejspis u takhle vyvijejiciho se serialu neda proste zachovat kvalita 1. serie navic celkove PB byl i narocny co se tyce nakladu, scen, zemi kde se vsude natacelo atd...tim neshazuju HIMYM pac jsem to ani nevidel :D ale co jsem si o tom cetl tak to je neco o vztazich?(zkracene samozrejme, neberte za slovo) takze u tohohle serialu bych rek ze je lehci jaksi si udrzovat kvalitu jednotlivych serii...btw je to ciste muj nazor... peace :)

delitko
#71 -- R4ZOR
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 17:12

1. Smith ty seš opravdu debil, dyt už to takhle řeknu. S Vik1234 sme se shodli na tom proč bude himym pokračovat a proč už pb ne a ty napíšeš, že bude mít 8 řad. A opravdu nevim v jakym statě byl pb zrušen. Možná tak v Somálsku, protože si nedovolili platit autorsky prava.
For Vik1234
Já jsem nemyslel jako porovnávání co je lepší a co horší, ale spíš na poznámku, že himym bude pokračovat několik let, ale utek z vězení už ted. A stou každou setinou procenta to bylo myšleno asi obrazně, že? Prtz by tu už bylo 20 stránek jak by lidi psali hlasujte pro PB, jak tak koukám na průběžný výsledky:D :D :D.
A jestli sis začal s tim opravováním textu tak nechápu proč si na mojí citaci: fanoušky pb neodradi prohra od sledování, nebo na přetáhnutí na druhou stranu. A tvá opd. s těmi setinami procent.
Jo a nevíš kolik mělo himym minulý rok procent na csfd?

delitko
#70 -- Coudy_no1
Respekt: Bachař
Napsal: 19.04.2009 16:51

No tak se nehadejte:-) je jasny že se každýmu líbí něco jinýho a vy ho stejně nepřesvědčíte o své pravdě!;-) takže klídek chlapci a děvčata:-)

delitko
#69 -- Smith
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 16:42

Este dodam, ze vy co tu ponizujete HIMYM mi vysvetlite ako je mozne, ze PB bol zruseny koli katastrofalnej sledovanosti a HIMYM bude mat minimalne 8 serii? A este, ako vravite PB pozna viac vasich znamych. Preco? No lebo ho vysielali nase televizie zatial co HIMYM nie..A aj tak HIMYM vyhrava. Ako je to mozne? :)

delitko
#68 -- Vik1234
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 16:41

prosím ťa R4ZOR, keď ma už cituješ tak cituj správne...kde som napísal, že má dokonalé 4 série?? jediné čo som napísal bolo - "Himym má 4 série, ktoré sú skoro na rovnakej úrovni."
Písal som tam niečo o dokonalosti? :)
Ako napísal samponek, pred rokom HIMYM nebolo ešte také známe, minulým rokom bol PB iba preto druhý, pretože bol v TV...Týmto rokom išiel HIMYM na slovenskej televízii JOJ, čo malo za následok, že sa možno stal populárnejším...
Hovoríš mi, že porovnávam PB a HIMYM, že komedia a thriller...potom o čom je celý súboj serialov?? kebyže je to suboj thriller seriálov a suboj komedia seriálov, tak OK, som ticho, ale kedže sa dostali tieto dva seriály do finále, tak je jasné, že to musím porovnávať ;-)
K tomu som napísal, že posledný diel vôbec nemal dej a ani pointu a ty si mi hneď začal argumentovať tým, že celá HIMYM nemá pointu, zatiaľ čo PB má, pritom ja som písal len o jednom dieli ;)
A áno je pravda, že v komedii je toho veľa čo sa dá spraviť a preto majú podľa teba milión dielov, a preto je logické, že ak seriál vyčerpal svoju úlohu, tak by mal byť ukončený a nemal by pokračovať, pretože ako sa to celé volá?? volá sa to Prison Break, a HIMYM sa volá How I met your mother, a keďže on ju ešte nestretol môžu natáčať do nemoty... ;-)
a ešte: "Ikdyby PB prohrálo, tak to u fanšků pořád zůstane v povědomí jako nej. seriál a nemyslím si, že by je to přetáhlo na druhou stanu.“
hovorí každý PB fanúšik, ale vždy keď sa zvýši čo i len o stotinu percenta HIMYM, tak píšete do diskusie - " No taak hlasujte, ved je nás tu 10 000 ". Trocha pokrytecké si myslím...

delitko
#67 -- Smith
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 16:20

To snad nie je mozne! Fanusikovia Prison Breaku su uz fakt len same decka..

delitko
#66 -- Tomica
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 15:59

tady asi někdo neví co je to spam to samponek, spam je když tím někoho otravuješ a posíláš to lidem které ani neznáš, natož my jako fan PB to posíláme jen lidem o kterých víme že jim to nebude vadit a budou hlasovat pro PB, dále pak kamarádum kterým rovněž nevadí a nepovažují to za spam, takže si tento pojem trohu ujasni a pak piš

delitko
#65 -- R4ZOR
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 15:16

Heej páni ted si nám to teda nandal. Můžeš být na sebe hrdý si fakt borec ;). Ale nemusel by ses po mě opičit. A s tim spamem bych chtěl vidět důkaz :), který stjně nemáš. Stejně tak jako mi nemáme důkaz, že smapujete vy. Ale podle toho co tu píšeš vy jste vzorní a poctiví diváci a my sme krvelační vězni, kteří se na fan stránce svého serialu dovolí napsat, at všichni hlasují pro PB.

delitko
#64 -- samponek
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 15:07

R4ZOR:
A taky nechápu proč sem cpeš, že má himym dokonalý 4 serie, protože kdyby je měl dokonalí, tak by se v minulém roce umístil na dobrém místě

Protože v tý době moc lidí ten seriál neznalo? xD

A jak znám neodbytný fanoušky himym, bude tady odp.
Nevím, kteří fanoušci spamují po icq...

btw.1- Ty řeči, že kdyby hlasovali všichni fanoušci PB, tak himym nemá šanci jsou pěkně hloupé. Dopadlo by to stejně jako teď.
Taky nechápu to vaše:"Všichni vězni musí povinně hlasovat pro PB"... To je slušná kravina. Zkuste se nad tím zamyslet
btw. Moc pěkně "rozsekáváte" himym. (sry, musel jsem)

delitko
#63 -- R4ZOR
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 14:49

FOr Vik1234
(...a teraz tu začnú také typické reči, na ktoré sa pravdaže teším) A co by si čekal si na PB stránce :D.
Hele já zase nechápu, jak ty můžeš říct, PB nemá pointu, ale nadruhou stranu nemá pointu, ten má MEGA POINTU. A dovolim si říct, že ještě takovou pointu žádný novodobí, ani starší seriál neměl i než himym. Už jenom podle názvu to člověka odradí ,,HOW I MET YOUR MOTHER“ :!. A taky nechápu proč sem cpeš, že má himym dokonalý 4 serie, protože kdyby je měl dokonalí, tak by se v minulém roce umístil na dobrém místě. Vždyť se nedostal ani do čtvrtfinále. Ale PB, už je ve finále 2. rokem, což podle mého názoru dokazuje, jak je tento seriál v ČR oblíbený. Akorát mě mrzí, že minulý rok byli už 2., tak by si to zasloužil.
,, vymýšľajú nové a nové veci, pričom v PB je to o tom istom“ Tak a tohle je další věc, která mě vytáčí. Srovnávání PB – THRILLER, HIMYM – KOMEDIE (a to u himym jako komedie, myslím s velkou nadsázkou :) ). Komedie může mít milion řad a v ní milion dílu. Což u serialu jako PB opravdu moc nejde. Co by si chtěl od PB dál, aby tam přijeli mimozemšťani a oni by utíkali z jejich vězení a takhle pořád dokole :D? Ale jak už tady jednou zazněla věta: ,,Ikdyby PB prohrálo, tak to u fanšků pořád zůstane v povědomí jako nej. seriál a nemyslím si, že by je to přetáhlo na druhou stanu.“
A jak znám neodbytný fanoušky himym, bude tady odp.

delitko
#62 -- Vik1234
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 13:56

Kvôli tomu, aby som sem dal príspevok som sa tu teraz zaregistroval...
Nejako mi nedalo nereagovať na poznámky typu - nechápu jak himym vede...bla bla...
Keď PB začínal, tak to bola pecka, ale stala sa z toho hrozná komerčná sračka ( môj názor )...videli ste niekto posledný diel?? malo to nejaký dej?? pointu?? toto by malo byť najlepší seriál?? Himym má 4 série, ktoré sú skoro na rovnakej úrovni, scenáristi sú nad vecou, vymýšľajú nové a nové veci, pričom v PB je to o tom istom...priznajme si to, kto z tých čo hlasovali za PB videli aspoň 2 alebo 3 diely HIMYM, a keď videli, tak sú voči tomu iba zbytočne zaujatí...Nesnažím sa nejako nadávať na seriál, len sa mi zdá scestné si to nejako nadávať a ešte argumentovať tým že tu si na PB fan stránke, tak sa musí o PB hovoriť v superlatívoch...a teraz tu začnú také typické reči, na ktoré sa pravdaže teším ;)

delitko
#61 -- Michael
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 13:37

přesně vůbec nechápu jak to že himy vede když se zeptám nějakejch lidí jestli se jim líbí himy tak mi odpoví že o tom nikdy neslyšeli ale PB znaj skoro všichni a myslim že o souboji ví tak čtvrtina fanoušků pb ale kdyby hlasovali všichni fanoušsci tak by himymu sklapnul úsměv no nic ikdyž prohrajem tak pro mě a myslim že i pro fandy PB to bude furt ten nejlepší seriál

delitko
#60 -- Darkio
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 11:38

taky bych rek ze PB sleduje(aspon v CR) mnohem vic lidi pac to bylo a je v TV a ne jen na netu akorat proste ti lidi o tom nevi o te strance souboje serialu jinak by jich hlasovalo mnohem vic ale i tak to muzem jeste vyhrat tak hlasujem!

delitko
#59 -- The Peacemaker
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 11:09

DAviss: Myslel sem samozřejmě ty příspěvky který řikaj že HIMYM je 1000x lepší a podobně, to sem prostě nepatří. Ale máš pravdu - kdybych ty příspěvky smazal, tak bychom nevěděli že tady sou vězni který hlasujou pro HIMYM a ne pro PB.

delitko
#58 -- DAviss
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 10:38

ja jsem ale zaregistrovany aji na himym to se mam rozpulit :D to neni o nazoru a to o coem mluvis ze bys smazal prispevky ktere mluvi o himym tak to uz hranici s manipulaci

delitko
#57 -- The Peacemaker
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 02:00

Každej, kdo je tady registrovanej jako vězeň by měl povinně hlasovat pro Prison Break. A to že je HIMYM 1000 lepší si laskavě pište na stránky himymu, ne na fan stránky Prison Breaku. Kdybych měl tu moc, tak bych takový příspěvky už dávno smazal. Jestli je takovejch "fanoušků" víc, tak už se asi nedivim proč prohráváme v Souboji seriálů.

delitko
#56 -- DAviss
Respekt: Wanted
Napsal: 19.04.2009 00:07

ja jsem fan pb i himym ale himym je 1000x lepsi protoze prison mel jen jednu naprosto super radu kvili ktere se divam do ted ale himym ma vsechny rady naprosto super a proto kazdy den odpocitavam do noveho dilu a to se mi u pb nestalo,takze pro me jasne vitezi himym

delitko
#55 -- kasnic
Respekt: Wanted
Napsal: 18.04.2009 16:35

Ty vago lidi-HLASUJTE!PB prohrává a to o hodně!....Sakra!Jsme tu 10636 + 114 lidí a PB PROHRÁVÁ!

delitko
#54 -- Tomee
Respekt: Wanted
Napsal: 18.04.2009 08:16

to tomica jo jasný, v mnohém máš pravdu, to musím uznat:-) prostě někdo říká, že PB je hloupost a někdo že himym je blbost, 100 lidi 100 názorů :-)
to Kupsek a jak dlouho se vysílá himym? taky 4 roky, a podle smluv další 4 roky ještě bude :-)

delitko
#53 -- Kupsek
Respekt: Wanted
Napsal: 18.04.2009 00:55

A kecy typu himym je lepši atd. si pište někdě jinde ! a né na webu PB...

delitko
#52 -- Kupsek
Respekt: Wanted
Napsal: 18.04.2009 00:54

Není prostě možný aby serial ktery se vysila 4 roky a ma tak obrovsky ohlas prohral s něcim jako himym tak že musite brat v potaz že hromada lidi co se na PB dívá tak neví že probíhá nějaký souboj seriálů... A troufám si odhadnout že fans PB je mnohonasobně víc tak si z toho nic moc nedělejte.. :)

delitko
#51 -- Tomica
Respekt: Wanted
Napsal: 18.04.2009 00:04

ještě sorry tu větu "za pár let se budem svým dětem smát na jaké hlouposti se můžou koukat..jsou to jenom seriály...:-)" jsem prvně blbě přečet, máš pravdu možná že jo ale určitě jim já osobně nebudu nějak tvrdit že je to blbost ba naopak třeba jim předhodím ad se kouknou na PB a jestli budou aspon trochu po mě tak je to zaujme jako mě a myslím že PB se tak proslavil že se na něj jen tak nezapomene za těch cca 10let co bych už mohl mít děti (bude mi v srpnu 18)bude PB stále v povědomí ale na tokový Himym si podle mě nikdo nevzpomene a to že jednou "možná" vyhrál souboj seriálu si už nikdo nevzpomene

delitko
< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 Další >
Tvorba webu a redakčního systému - Ondřej -Kalimero- Vašíček | Grafický návrh - Lucian
Všechna práva vyhrazena. Přebírání článků bez předchozího svolení autora je striktně zakázáno.
Tvůrcem seriálu je televize FOX, vlastníky práv na území ČR TV Nova
Blogované AlterEgo
Stránka vygenerována za 0.051s