stitek
stitek Generál (k Wyattovi): Když jsem řekl: "návnada", nemyslel jsem tím sebe

Prison Break | Útěk z vězení

Zprávy o Tweenrovi

laneVypadá to, že se Lane Garrison dostane brzo z vězení. Lane si odpykává trest za jízdu pod vlivem alkoholu a následnou smrt studenta. Garrison si svůj trest odpykává v Kalifornii, ve vězení s minimální ostrahou. Doposud byl třikrát přemístěn.
Za jeho vzorné chování mu možná sníží trest z 40 měsíců na polovinu, takže na 20 měsíců.


Lane tráví čas ve vězení hraním basketbalu, čtením, pokouší se něco napsat a také prohlédnout do duše. Sám řekl, že dosáhl nejtemnějšího dna, které si mohl představit a mohl se sotva pohnout, proto začal psát. Poprvé po dlouhé době dokázal myslet na budoucnost. Ze svých činů je stále rozrušený.

08.04.2008 22:23 | Autor: Coudy_no1
Zdroj: www.eonline.com | Korektor: Macinka

Komentáře vězňů k článku

Příspěvky mohou přidávat pouze vězní, kteří opustili celu

#55 -- h8r
Respekt: Wanted
Napsal: 08.05.2008 13:23

docela kratky trest

delitko
#54 -- DavE CroSS
Respekt: Wanted
Napsal: 03.05.2008 15:56

zajimalo by me kolik by dostal kdyby nebyl medialni hvezda..

delitko
#53 -- butHa
Respekt: Wanted
Napsal: 17.04.2008 09:36

hmm, trochu kratky trest za smrt...

delitko
#52 -- kocka1112
Respekt: Wanted
Napsal: 16.04.2008 11:41

konečně něco pozitivního :))))))))))))))))

delitko
#51 -- H5Q
Respekt: Wanted
Napsal: 15.04.2008 17:43

alesd : :o) no spousta grazlu se tam nauci to co jeste neumi :o)

delitko
#50 -- alesd
Respekt: Wanted
Napsal: 15.04.2008 11:59

H5Q: i kdyz uprimne receno, nevim, jestli si to napravne zarizeni prilis neidealizuju ;-)

delitko
#49 -- alesd
Respekt: Wanted
Napsal: 15.04.2008 11:57

H5Q: jj, souhlasim. Jenom si nemyslim, ze Lane Garrison je prave takovy typ "psychouse". Ale na druhou stranu uznavam, ze takovy pobyt v napravnem zarizeni mu muze pomoci k tomu, aby si uvedomil, ze s nim neco neni v poradku.

delitko
#48 -- H5Q
Respekt: Wanted
Napsal: 14.04.2008 15:21

alesd: To jsem to asi napsal nepresne. Ja myslel nebezpecny psychouse.napr manzele stodolovi co vrazdili pro par kacek... :o) Jinak jsem hodne liberalni clovek a zakazy nesnasim...ve svete zakazu bych nechtel zit...Ale jak rikas je dulezite se zabyvat pricinou(jit teda do hloubky) a predchazet podobnym nestestim a ne jen trestat.Trest totiz zivot nevrati...jo a dik za korekni vymenu nazoru..na netu se to ceni :o)

delitko
#47 -- t-kon
Respekt: Wanted
Napsal: 14.04.2008 10:28

mel dostat vyssi trest zabil cloveka pod vlivem hnup jeden mel rozdvojeny videni a jesre ridi hbup jeden

delitko
#46 -- alesd
Respekt: Wanted
Napsal: 14.04.2008 08:50

H5Q: to mas pravdu, ale nemuzes prece za "psychouse" povazovat kazdeho, kdo udela nejakou chybu. Vsechno se prece neda vyresit tim, ze nekomu neco zakazes, prikazes, naridis, nebo ho za neco potrestas. To bychom brzy mohli mit zakony napr. i na to, kdy si smime cistit zuby, nebo kolikrat denne muzeme jit na zachod ;-) Kdo by pak chtel v takovem svete zit? Myslim, ze by bylo dobre zabyvat se vic tim, proc lide jednaji tak jak jednaji, jit vic do hloubky. Chapu, ze mas strach, ze by nektery z tech "psychousu" mohl ublizit tobe nebo tvym blizkym. Ja se taky bojim, ale s tim se clovek musi naucit zit, strach opravdu neni ten nejlepsi radce ;-)

delitko
#45 -- H5Q
Respekt: Wanted
Napsal: 14.04.2008 00:07

alesd: zajimavej nazor, respect !!! No ono jde taky o tu izolaci psychousu. A i kazdej psychous si radsi psychousuje na svobode,nez zavrenej...Nemuzem nechat zamky otevrene a doufat,ze se lidi budoustydet krast...

delitko
#44 -- Wampier
Respekt: Wanted
Napsal: 13.04.2008 20:21

myslím si, že by měl být potrestanej ještě víc... vzorný chování..to je blbost....jestli se to opakovalo už i v minulosti..mno nwm, ale nezaslouží si být puštěnej dřív...

delitko
#43 -- alesd
Respekt: Wanted
Napsal: 13.04.2008 16:09

Samozrejme, kdo chlasta, nema za volantem co delat. Ale vsichni delame chyby.... Na druhou stranu, jestli se uz v minulosti neceho podobneho dopustil, ponekud to meni situaci. Vypada to, ze vycitky svedomi, jakozto normalni reakce, nezafungovaly ;-)

delitko
#42 -- alesd
Respekt: Wanted
Napsal: 13.04.2008 15:53

H5Q: myslim, ze ted jsi na to kapnul. Pokud tedy budeme vychazet z toho, ze vycitky svedomi jsou normalni reakce, je zbytecne aplikovat dalsi trest, napr. v podobe odneti svobody. Takove vycitky totiz onoho normalniho hrisnika dostatecne vytrestaji a nedovoli mu chybu zopakovat. Pokud by tomu tak nebylo, nejednalo by se jiz o normalniho jedince, ale o tzv. "psychouse". Otazkou zustava, zda v pripade takoveho "psychouse" ma delka trestu nejaky vliv na to, zde se onoho chybneho jednani dopusti znovu, ci nikoliv.

delitko
#41 -- H5Q
Respekt: Wanted
Napsal: 13.04.2008 02:23

Rina: proc by jsme te kamenovali? Treba te nejakej hezkej chlap srazi na prechode :))

Dik za podporu Coudy_no1,Maxen,Milda

btw Milda on uz mel opravdu problemy s rizenim pod vlivem. To ho stavi do jeste horsiho svetla.

-------------------------------------------------
A dost nechapu argumenty typu,ze se potrestal sam a ze ma vycitky. To je snad normalni reakce. . snad jen psychosun by ti bylo jedno,

delitko
#40 -- Coudy_no1
Respekt: Bachař
Napsal: 12.04.2008 01:43

tak abych taky něco řekl. Souhlasim s Mildou a H5Q. 40 měsíců bylo rozhodně málo.

delitko
#39 -- Rina
Respekt: Wanted
Napsal: 11.04.2008 16:48

Nooo lidi jsem z těch kterým by nevadilo to snížení trestu.Chtěla bych ale říct že rozhodně to není proto že hrál v PB.Přiznám se že o Laneovi vím leda to že je to hezkej chlap.To jakej je v mém názoru stejně nehraje roli.Tohle se asi spoustě lidem nebude líbit,ale já souhlasim s tím aby byl ve vězení ne protože zabil člověka,protože v tom nebyl úmysl,ale protože řídil pod vlivem.Proto bych řekla že mu stačí ten snížený trest,rozhodně ne vyšší,zvlášť když výčitky které jistě má jsou horší než odnětí svobody.Tak,teď si mě klidně ukamenujte.

delitko
#38 -- Maxen
Respekt: Wanted
Napsal: 11.04.2008 13:06

Tak když už se tu takhle vesele diskutuje, taky se zapojim...

Pekne sem si pocet, a souhlasim s nazorama Mildy a H5Qho, zadny snizeni trestu nepodporuju. Naopak. Sice pro nektery lidi je trestem samotna myslenka ze nekoho zabili, ja bych to asi nevydrzel... Mno a papiry uz bych mu nevratil, takovy lidi, ktery se ozerou a pak sednou za volant sou normalni hovada. Tem bych ridicak na miste sebral bez moznosti navraceni.

A mimochodem, k tomu co napsal jarahoracek7: Ten clovek ma pravdu - vztahnete si to co se stalo na sebe. Pak vam neprijde jako dobrej napad snizovat trest nekomu, kdo vam zabil nekoho vam blizkyho. Ja vim ze takhle to muze byt se vsim, ale to je jenom spravne... Takhle by to melo byt se vsim....

delitko
#37 -- Milda
Respekt: Wanted
Napsal: 11.04.2008 10:46

Musim rict ze sem pouze diskuzi cetl, enchtel sem se zapojovat, protoze bych musel v drtive vetsine nesouhlasit s nazorama co tu padly... Ale kdyz uz to nakousl H5O tak se pridam.

To co udelal Garrison, tak by mel za to sedet minimalne 5 let. A reci typu ze "u nas by dostal podminku" jsou naprosto zcestne... podminku nedostane clovek ani za to, kdyz zabije autem a ridi strizlivej. Garrison udelal asi nejvetsi chybu sveho zivota, ale musi za to pykat. Vsichni se furt vztekaj jak neni spravedlnost a jak sou nizke tresty, ale kdyz se dostane do vezeni jejich serialova postava, tak hnedka by snizovaly tresty atd atd.

A opravdu si myslite ze se poucil? Co si ja pamatuju, tak uz mel problemy s alkoholem za volantem driv. A evidentne se z toho nepoucil ... a dopadlo to takhle. Treba si tohle bude pamatovat vic. I kdyz bych mu nedal do ruky papiry alespon 5 let az vyleze.

Trest 40 mesicu mi prijde opravdu dost nizky. a zkraceni na polovinu bych bral jako vysmech ... a taky docela nechapu jak nekteri lidi muzou soudit charakter a povahu cloveka podle jeho role v serialu ... to abychom zacli za chvili hazet po T-bagovi veci az ho potkamena ulici... a pritom vede sporadany zivot, ma rodinu a co ja vim, tak zadne problemy se zakonem.

Vemte si trochu jiny priklad. Predstavte si dvojnasobneho vraha, ktery bude odsouzen k 20 letum odneti svobody. Za 3 roky rekne ze pise knizku, premysli o dusi, a ze ziskal jiny nazor na zivot... opravdu by jste taky byli pro zkraceni trestu? treba na 5 let? ... uprimne se bojim toho, ze by stacilo, aby se nasel nekde nejakej snimek, kde byl na komparzu PB a objevil se v serialu na 3 vteriny a nekteri jedinci by tu zacli prosazovat, at ho pusti ...

je to smutne...

delitko
#36 -- H5Q
Respekt: Wanted
Napsal: 10.04.2008 23:36

Kalimero: Lane Garrison byl pod vlivem kokainu a měl v době incidentu 1,6 promile alkoholu(ataxie - pohyby neuspořádané, diplopie-rozdvojené vidění) V tomhle stavu mas problem se orientovat pri chuzi natoz ridit auto.Kup si alcohol test a vyzkousej si to.

On ZABIL mladeho cloveka a dalsi dva zranil. Vedel,ze alcohol snizuje reakci dobu. Kdyz ti napalim kulku do hlavy taky te nezabiju JÁ, udela to kulka. Proste se zastavat nekoho takhle nezodpovedneho. Nechapu. Jen proto ze hral v serialu (herec neni povahove stejny jako TWEENER).Chapete.Asi proto ho tu spousta lidi takhle vnima. U me je to normalni ZRUDA.

KALIMERO obdivuji tvuj cit pro diskuzi "už delší dobu pozorujeme jeho...jednodušší názory". jarahoracek te ani jednou behem diskuze neurazil !!!! Zklamals me.Pritom jses hodne inteligenti clovek...peace man

delitko
#35 -- Kenobe
Respekt: Wanted
Napsal: 10.04.2008 20:40

Taky mě to dostalo.... to asi není APRÍL...

delitko
#34 -- Nigga
Respekt: Wanted
Napsal: 10.04.2008 20:15

Cože?! von je zavřenej?

delitko
#33 -- Mithril
Respekt: Wanted
Napsal: 10.04.2008 18:36

Kalimero: Díky za podporu:)))

delitko
#32 -- Kalimero
Respekt: Ředitel věznice
Napsal: 10.04.2008 16:32

mithril: naprosto správně řečeno
člověka pod nickem jarahoracek7 si nevšímejte, už delší dobu pozorujeme jeho...jednodušší názory :) to není nadávka, tak ne že tu začneš nadávat sprostě. už jsi několikrát pěkně našlápl na samotku

delitko
#31 -- Mithril
Respekt: Wanted
Napsal: 10.04.2008 13:15

to jarahoracek7: Je jasné, že kdyby šlo o někoho mně blízkého, tak bych reagovala trochu jinak- ale to tak máš se vším...a jak správně poznamenal Kalimero- Lane zabil, ne zavraždil a to se taky počítá(i když ho to samozřejmě nezbavuje odpovědnosti- jen si prostě myslím, že vězení už v jeho případě svůj úkol splnilo a on by měl mít šanci dokázat, žese z toho všeho poučil. A to může jen na svobodě- to snad uznáš...).

delitko
1 2 3 Další >
Tvorba webu a redakčního systému - Ondřej -Kalimero- Vašíček | Grafický návrh - Lucian
Všechna práva vyhrazena. Přebírání článků bez předchozího svolení autora je striktně zakázáno.
Tvůrcem seriálu je televize FOX, vlastníky práv na území ČR TV Nova
Blogované AlterEgo
Stránka vygenerována za 0.042s